Wednesday, January 1, 2020

Նախագծային ուսումնական շաբաթ



Բուհ առանց մասնավոր պարապունքների:Կրթահամալիրը տալիս է այդպիսի հնարավորություն:


Կրթահամալիրը ավագ դպրոցի յուրաքանչուր սովորողի տալիս է այն հնարավորությունը,որ առանձ լրացուցիչ դպրոցից դուրս կամ ներս պարապունքների մասնակցի:Մենք բոլորս ունենք հնարավորություն ընտրելու լրացուցիչ առարկաներ:Հայոց լեզուն մեր ուսումանական պլանով մենք ունենք 2 ժամ,բայց որպես բուհ ընդունվելու համար կարող ենք ընտրել հավելյալ ժամեր քերականության և գրականության,այսինք  ընտ ինձ կրթահամալիրը մեզ տալիս է ընարավորություն ընդունվել Բուհ առանձ մասնավոր պարապունքների:
Սոցցանցերը ժամանակ վատնելու միջոց են:


Սոցցանցերը մեր կյանքում ավելորդ ժամանակի կորուստ հաստատ չի տա,որովհետև սոցցանցերը ամենա հեշտ լուրեր տարածող միջոցն է հիմա:Լուրերով կամ չգիտեմ լրատվական կայքերով քաղաքական նորությունները մինչև հասնում է եթեր ես արդեն կարողանում եմ համացանցում կոնկրետ ֆեյսֆուքում արդեն տեսնել նորությունները:Հեռախոսները,համակարգիչները ամենակարևորը համացանցը մեր կյանքի մի մասն է դարձել և եթե պակասը զգացվում է ես ինքս ինձ լիարժեք չեմ զգում:Տպավորություն է,որ առանց համացանց կյանքը չկա:

No comments:

Post a Comment

  https://us04web.zoom.us/j/9218322764?pwd=MDJlcmxCdnNFY0U4Vk92UGpjYkdvQT09