Thursday, December 19, 2019

Հաշվետվություն



Տարին սկսելուն պես Սեպտեմբերի 1ը անցկացրեցի Սևանի «Ժայռ» ռազմամարզական ճամբարում:
Եղանակը ցուրտ էր,բայց դա մեզ չխանգարեց տպավորիչ ճամփորդություն ունենալուն:




Նյութը կարող ես կարդալ այստեղ`
Սևանից հետո մեծ հրապուրանքով սկսեցինք ուսումնական տարին:
Քայլերը դեպի դպրոց շատ խորն էին քանի որ,ես գիտեյի սա իմ վերջին քայլերն են դեպի դպրոց:
Ընդամենը մեկ ուսումնական տարի և վերջ,կսկսվի ուսանողական կյանքը: 
Նյութը այստեղ ` 


Դպրոցում նախագծերը շատ շատ են:
Չնայած իմ պասիվության ես հասցրել եմ մասնակցել նախագծերի և քննարկումների:
նյութը այստեղ ` 
1, 2

Միշտ տարբեր նախաձեռնություններով հանդես է գալիս տիկին Ելենան։Կազմակերպում հետաքրքիր նախագծեր և քննարկումներ։
Նախաիծ ՝ <Նախշուն աշուն > 

Կարդա այստեղ իմ նյությը ՝
https://hovhannisyansusanna.blogspot.com/2019/11/blog-post_20.html
Նախագիծ ՝ 1,2,3

Իմ ձեռքբերումներից մեկը այն է,որ ես իմ օրը չեմ պատկերացնում առանց գրքերի։Տարբեր գրականություններ ՝ Ռուսական,ժամանակակից և հին գրականություն։Այս տարվա ընթերցումներս շատ չեն սակայն ունեմ վերլուծություններ։

Շահան Շահնուր | Պճեղ մը անուշ սիրտ
Վերլուծությունս կարդա այստեղ ՝ 
https://hovhannisyansusanna.blogspot.com/2019/11/blog-post_82.html

Շահան Շահնուր «Նահանջ առանց երգի»
Վերլուծություն ՝

Գուրգեն Մահարի-«Ծաղկած փշալարեր»
Վերլուծություն՝

Դպրոցս միշտ տարբերվել է և եղել է յուրահատուկ։Տոնախմբություններ,ծիսական հարսանիք,թթու դրիկ,ղափամա և էլի լիքը լիքը ավանդույթներ։
Պատասախանատու մեդիաուրբաթ ՝ ամենա սիրելի և աստղային պահը,երբ միայն ավագ դպրոցն է կենտրոնում։Ամենա տպավորիչ պահերից մեկը դա ուրբաթ օրն էր,երբ Ավագ դպրոց վարժարանը կենտրոնում էր։






No comments:

Post a Comment

  https://us04web.zoom.us/j/9218322764?pwd=MDJlcmxCdnNFY0U4Vk92UGpjYkdvQT09