Wednesday, September 5, 2018

Երկար սպասված հյուրեր


2018-2019 ուսումնական տարին սկսեցինք հյուրընկալելով Ստամբուլում բնակվող «Տատյան» վարժարանի սովորողներին։Նրանք կրթահամալիրում են կրթափոխանակման ծրագրի շրջանակներում։Երեխաները մեզ հետ ունեն ազատ շփում և կամաց-կամաց սկսեցինք մտերմանալ: Սկզբում դժվար էր, որովհետև ես առաջին անգամ էի ծանոթանում նրանց հետ,իսկ հիմա նրանք արդեն մեզնից սովորել են լավ հայերեն, իսկ մենք նրանցից սովորել ենք թուրքերեն բառեր։
Այսօրը յուրահատուկ ձևով կառանձնացնեմ,որովհետեև իմ տանը հյուրընկալել էի Նորային, Մարտային,  Նորա Գորյուրին ու Գառենին։Հայկական ավանդական գաթայով դիմավորեցինք ստամբուլահայ ընկերներիս:
Կարելի է ասել,որ նրանք պատրաստեցին: Ու դա շատ լավ ստացվեց: Շրջեցինք տանը, ծանոթացրեցի Հայկական հուշանվերների,տարազների, մառանում հայկական գինիները տեսան: Բոլորս միասին մասնակցություն ունեցանք ավանդական խորովածի պատրաստմանը։Ես ինձ այնքանով լավ զգացի,որ զգում էի իրենց հաճելի է ամեն մի պահը։ Դա ինձ համար շատ կարևոր էր, ուզում էի իրենց ազատ զգան, դառնան ընկեր: Խոսեցինք ծանոթացրի իմ ընտանիքի հետ, իրենք էլ պատմեցին իրենց ծնողներից:Շատ լավ երեկո ստացվեց:


https://m.youtube.com/watch?v=-jDLnu_I1Zw

No comments:

Post a Comment

  https://us04web.zoom.us/j/9218322764?pwd=MDJlcmxCdnNFY0U4Vk92UGpjYkdvQT09