Thursday, August 30, 2018

Հաշվետվություն



2017-2018 ուսումնական տարին անցավ շատ արագ,բայց միևնույն ժամանակ հագեցած շատ նախագծերով,ճամփորդություններով կրթափոխանակման ծրագրերով:Ինչպես բոլորը այդպես էլ ես մասնակցել եմ որոշ չափով:

Ճամփորդությունների այս տարի մասնակցել եմ շատ քիչ,բայց ինչը չեմ ասի 2018-2019ուսումնական տարու մասին,որովհետև ինձ սկսել է շատ դուր գալ մանավանդ եռորյա ճամփորդությունները և հաստատ ավելի ակտիվ կմասնակցեմ:




Հունիսի 2,3,4 մասնակցել եմ ժայռ ռազմամարզական ճամբարին:

     

Նյութը կարող եք նայել այստեղ`


Մասնակցել եմ հեծանվաերթի դեպի Գեղանիս <կողքկողքի ապրողներ> նախագծի շրջանակներում:Նախագծի ժամանակ ծանոթացանք գյուղի բնակիչներից մի քանիսի հետ հարցազրույց ունեցանք և ուսումնասիրեցինք գյուղը:




Նյութը կարող ես տեսնել իմ բլոգում`




























Ամերիկաբնա Ռոֆֆի Պետրոսյանի հետ հանդիպում հեծանիվներով:

Մենք շրջեցինք կրթահամալիրի բոլոր մասնաճողերով:Ծանոթացրեցինք բոլոր անկյունների հետ նաև եղանք ձիարշավարանում Ռոֆֆին ուղակի հիացած էր կրթահամալիրով նա անգամ խոստացավ,որ իր երեխաները կհաճախեն

<<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիր:


Կարող ես տեսնել այստեղ `




Մասնակցել եմ Երևան իր 2800 խնդիրներով նախագծին:Ուսումնասիրել եմ և առանձնացրել կոնկրետ 5խնդիր,որը որ հաստատ բոլոր Երևանի բնակիչներին անհանգստացնում է:

Երևանի բնապահպանական խնդիրներն են


·                     Անապատացումը

·                     Օդի աղտոտվածությունը

·                     Գարնանային  Էտը

·                     Քաղաքի արվարձանները

·                     Երևանցին



Մանրամասն իմ նյութի հետ կարող եք ծանոթանալ իմ բլոգում






















Գետը համայենքում նախագծին եմ մասնակցել:

Նյութին ծանոթացեք այստեղ `




Կրթահամալիրում ձմեռային ճամբարի ժամանակ տեղի ունեցավ իմ շատ սիրելի ընկեր Լուսինեյի և ընկեր Խորենի հարսանիքը:Հարսանիքը սովորական չէր այլ իսկական հարսանիք էր ավանդական բոլոր ադաթները պահպանելով:


Իմ բլոգում կարող եք տեսնել ամբողջական նյութը:




Ձմեռային ճամբարի ժամանակ նաև ունեցել ենք նախագիծ ընկեռ Ռինայի հետ: Կրթահամալիրի հունվար ամսի ճամբարյան օերեն անցնում էին հետաքրքիր և բավականին հագեցած:Մենք մի խումբ սովորողներով(Վրացախոսների ակումբի)սովորողներով գնացինք քաղաք զբոսնելու:Գնացինք սահադաշտ սահեցինք անցկացրեցինք հագեցած օր մեր ընկեռ Ռինայի հետ միասին,իսկ վերջում գնացինք Աբովյան փողոց:



Աբովյան փողոցի մասին նյութը կարդա այստեղ`


Վրացահայ բարերար Ալեքսանդր Մանթաշև


https://hovhannisyansusanna.blogspot.com/2018/01/blog-post_11.html

















Ընկեր Վարդանի հետ <Հին Երևան> նախագծին մասնակցել եմ  2 անգամ

Կոնդ և Ղանթար:

Նախագծի ընթացքում տեղեկացված եղանք,որ շատ տեղերում առաջ եղել է խաղողի այգիներ հենց բանգլադեշում նաև մշակվում է նախագծեր,որ սարալանջում լինի խաղողի այգի:







Ամառային ճամբար



Այց կենդանաբանական այգի `




Արևմտյան դպրոցում երեխաների հետ `




Հունիսի 1-ին երեխաների պաշտպանության օրը Արևմտյան դպրոցում






















No comments:

Post a Comment

  https://us04web.zoom.us/j/9218322764?pwd=MDJlcmxCdnNFY0U4Vk92UGpjYkdvQT09