Tuesday, April 21, 2020

«Ես եմ շրջանավարտ»












Ողջույն։Ես Սուսաննան եմ: Ավագ դպրոցի 12-րդ դասարանում սովորող շրջանավարտներից մեկը:Այս հոլովակի ընթացքում ես Ձեզնից շատ ժամանակ չեմ խլի: Եթե հետևել եք իմ ընկերների տեսանյութերին, ուրեմն արդեն գիտեք, որ «Ես եմ` շրջանարտը» առցանց նախագծի նպատակն է ամփոփել Ավագ դպրոցում անցկացրած ուսումնական տարիները: Իմ ընկերներից շատերն ամփոփել այդ տարիներից 3-ը, բայց ես ուզում եմ խոսել իմ 12 տարիների մասին, քանի որ մանակապարտեզից սկսած կրթահամալիրի սան եմ: Ինչ խոսք, կրթահամալիրում անցկացրած տարիներս եղել են բովանդակալից, ուսուցողական և բովանդակաբին տարիներ։ Կրթահամալիրից ստացած ամենակարևորը, եթե առանձնացնեմ, պետք է ասեմ, որ ես այստեղ հնարավորություն ունեցա սովորել ազատ արտահայտել իմ միտքը տարբեր ոլորտներում։ Հիմա ինձ համարում եմ կայուն մարդ, որ պատրաստվում է դպրոցն ավարտելուց հետո զբաղվել բժշկությամբ: Այն հետաքրքիր պահերը, որոնք ես ապրեցի ճամբարային օրերին, նախագծային ուսուցման ընթացքում  և ես ինձ հետ տանելու եմ իմ կյանքի նոր փուլ:


No comments:

Post a Comment

  https://us04web.zoom.us/j/9218322764?pwd=MDJlcmxCdnNFY0U4Vk92UGpjYkdvQT09