Monday, December 4, 2017

Իմ անհատական սպառողական զամբյուղ


Ես Սուսաննա Հովհաննիսյանն եմ սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում:Դպրոցին վճարում եմ 13.000դրամ:Խորացված ընտրել եմ դիմահարդարում,Վրացերեն,Մոդելավորում:
Դիմահարդարում և մոդելավորում ընտրել եմ,որովհետև իմ հոբին է իսկ Վրացերեն սովորում եմ որովհետեև տարվա ընթացքում Հայ Վրացական կամուրջների ժամանակ տարին մի քանի անգամ վրաստան ենք գնում Վրացիները նույն պես տարին մի քանի անգամ գալիս են մեզ հյուր:
Վարսավիրանոց շաբաթական հաճախում եմ 2 անգամ իսկ մատնահարդարման մեկ անգամ գումարը ընդանուր կազմում է(4000դրամ)
Օրեկան իմ անհատական ծաղսերը-եթե լինում եմ տանը 2000դրամ,իսկ եթե ընկերուհիներիս հետ տանից դուրս եմ գալիս-4000-ից 6000դրամ:Ընկերներիս հետ գնում եմ սրճարան,ֆիլմ դիտելու,զբոսնելու,համերգ դիտելու,նորաձևության ցուցադրությունների և քլաբ(կարաոկե)
Ամսեկան կտրվածքով իմ շորերի վրա ծաղսվում է(50.000դրամ-ից ավել)շորեր,օծանելիքներ,աքսեսուարներ,շպարի պարագաներ և խնամքի միջոցներ:
Ես եկամուտ չունեմ,տանը ապրում ենք 4 հոգի + շուն,իսկ տան եկամուտ բերողը այսինքն հայրիկս ամսեկան կտրվածքով վաստակում է 7000$-ից 10.000$(Մայրիս չի աշխատում:

No comments:

Post a Comment

  https://us04web.zoom.us/j/9218322764?pwd=MDJlcmxCdnNFY0U4Vk92UGpjYkdvQT09